سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه شستن قابلمه و ماهیتابه به صورت مناسب و درست

نحوه شستن قابلمه و ماهیتابه به صورت مناسب و درست. هنگام تمیز کردن ظروف آشپزخانه، گاهی اوقات تمیز کردن ماهیتابه ها و قابلمه ها می تواند یک ماموریت مهم باشد. همه ما معمولا قبل از تمیز کردن ظروف، شام می خوریم، و بسیاری از ما دوست نداریم که بلافاصله ظروف را بشوییم. اما باید بدانیم که نشستن بلافاصله ماهیتابه ها و قابلمه ها می تواند شستن آنها را سخت تر کند. در پست امروز نظافت کار قصد داریم درمورد نحوه شستن قابلمه و ماهیتابه صحبت کنیم.
بهترین روش من برای شستن ماهیتابه ها و ظرف ها این است که درون آنها را با آب گرم پر می کنم تا وقتی که شام را می خوریم آنها خیس بخورند. این کار تمیز کردن آنها را آسان تر می کند و برای زمانی که بر می گردم آماده می شوند. من همچنین برای تمیز کردن ماهیتابه ها و ظرف ها از اسفنج های نرم استفاده می کنم تا از ایجاد خراش بر روی آنها جلوگیری شود.

میتوانید با خواندن مقاله نحوه تمیز کردن دیوار کثیف دیوار های خود را در کوتاه ترین زمان تمیز کنید.
در خانه شلوغ ما، من دوست دارم شام آخر هفته سریع و آسان باشد. با روش خوراک پزی چینی (سرخ کردن و همزدن مدام سبزیجات در ماهیتابه) می توان در عرض 15 دقیقه یا کمتر غذایی را تهیه کرد که فوق العاده آسان است و طعم خوبی نیز دارد. شما می توانید سبزیجاتی را که در یخچال دارید و احتمال خراب شدن آنها وجود دارد را در ظرفی بریزید و بپزید.
پیشنهاد نظافت به شما این است که مقاله ترفند تمیزکاری آشپزخانه را مطالعه کنید

پیشنهادات برخی از خوانندگان دوست داشتنی

از قاشق های چوبی و سیلیکونی / پلاستیکی برای ماهیتابه ها استفاده کنید و در هنگام شست و شو از اسکاچ هایی که باعث ایجاد خراش در ماهیتابه نمی شوند استفاده کنید.
چیزی که من یاد گرفته ام این است که اسپری روغن باعث خراب شدن ماهیتابه می شود! من برای اینکه علت خراب شدن ماهیتابه ام را متوجه شوم تحقیقاتی انجام دادم. موادی در روغن اسپری وجود دارد، که در ماهیتابه ها ته نشین می شود و از بین نمی رود و باعث ایجاد آسیب در ماهیتابه می شود. از زمانی که از روغن طبیعی استفاده می کنم این مشکل رفع شده است.

اگر برای نظافت منزل ، نظافت ساختمان و یا نظافت محل کار خود به دنبال نظافت کار اقا و یا نظافت کار خانم میگردید می توانید با نظافت کار تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاه برای شما نظافت کار مورد نظر را ارسال کند و از تمیزی خانه، ساختمان و یا محل کار خود لذت ببیرید.
توصیه ای که فروشگاه به ما ارائه داد این بود که دمای ماهیتابه را به تدریج افزایش دهیم، نه اینکه به یکباره دمای آن را بالا ببریم. به نظر می رسد که این توصیه کاربردی بود. همچنین آنها را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید و بعد از هر بار استفاده آنها را بشویید و اگر قصد دارید بعدا آنها را بشویید داخل آنها را با آب پر کنید.
مراقب دما باشید. بسیاری از ما دمای بسیار بالا را ترجیح می دهیم در حالی که دمای متوسط بهتر است، زیرا دمای بالا به ظرف شما آسیب می زند.
از اسپری ایروسل استفاده نکنید. زیرا حاوی موادی است که به ماهیتابه میچسبد و باعث سوختگی در ماهیتابه می شود. از یک بطری اسپری استفاده کنید و آن را از روغن مصرفی خود پر کنید.
مقداری آب داخل ماهیتابه بریزید و سپس کمی مایع ظرفشویی داخل آن بریزید. به آرامی آن را به نقطه جوش برسانید تا همه مواد چسبیده به آن جدا شوند. من گاهی اوقات از اسفنج برای تمیز کردن آن استفاده می کنم. سپس ظرف را بشویید و خشک کنید.

 

منبع: نحوه شستن قابلمه و ماهیتابه